joi, 15 septembrie 2016

Final de campanie - testare produse Cien: Buzzstore şi Lidl

Bună fetelor,
Vă povesteam aici despre kit-ul de îngrijire  primit  în cadrul campaniei de testare Buzzstore.
Este vorba mai exact despre gama Cien, pe care o  găsiţi la Lidl şi care vine în întâmpinarea dvs cu o mulţime de produse la preţuri foarte bune.



Pentru că aceasta minunată campanie se apropie de sfârşit vreau să împărtăşesc cu voi impresiile după testarea cremelor anti-rid Cien şi crema -ulei de duş.


Am folosit regulat crema de zi şi cea de noapte, iar după această perioadă pot să afirm următoarele lucruri:
*ridurile fine au dispărut;
*tenul şi-a recăpătat strălucirea;
*imperfecţiunile(coşuri, bubiţe sau pete) au dispărut;
*pielea a devenit mai elastică şi este hidratată.


Ce îmi place cel mai mult la aceste două produse?
Amândouă cremele miros plăcut, au un parfum fin şi nu încarcă tenul.

Este nevoie de o cantitate mică de produs ce se absoarbe rapid.
Pe această cale vreau să felicit Lidl pentru felul în care aceste produse sunt ambalate, având folie de protecţie!


Una dintre probleme pe care le-am avut întotdeauna după duş este pielea uscată.
Nu ştiu de ce, dar unele geluri de duş agresează la propriu suprafaţa pielii.
În urma acestei campanii am avut ocazia să testez crema- ulei de duş de la Cien, un produs revoluţionar, ce asigură hidratare de la prima utilizare.
Având 5% ulei natural, acest produs curăţă delicat pielea şi o protejează împotriva deshidratării!


Ce îmi place la acest produs?
*senzaţia de confort şi hidratare după utilizare;

*parfumul deosebit  ce persistă; 
*textura fină şi uşor de aplicat;
*ambalajul generos(300 ml);
*raportul calitate - preţ foarte avantajos(6.99 ron).


Concluzie la final de campanie:
Cu siguranţă produsele Cien vor face parte în continuare din ritualul meu de îngrijire!


#buzzcien, #BUZZstore, #damiunpont si #ProtejamFrumusetea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu