marți, 6 septembrie 2016

Testare produse Cien - campanie Buzzsore

Am avut de curând şansa de a  testa produsele Cien, pe care le găsiţi în magazinele Lidl din toată ţara.
Cum s-a întâmplat acest lucru?
Foarte simplu...click pe link aici  şi  aveţi şansa de a deveni una dintre albinuţe dacă vă alăturaţi comunităţii Buzzstore, şi astfel puteţi accesa campaniile de testare.




Kit-ul de BUZZ Cien conţine următoarele produse:
1 cremă anti-rid de zi Cien Q10
1 cremă anti-rid de noapte Cien Q10
1 cremă ulei de duş Cien Med
1 cremă de mâini Cien 75 ml
1 broşă Cien
1 portfard personalizat
1 oglindă personalizată
10 mostre crema antirid de zi Cien Q10 pentru a împărtăşi prietenilor inovaţia produselor Cien
11 broşuri informative


Deoarece toamna şi-a intrat rapid în drepturi este necesar să acordăm o mai mare importanţă îngrijirii mâinilor. Cu siguranţă nu ne dorim să avem mâini aspre, piele uscată şi aspect nesănătos.
Eu am ca aliat crema de mâini Cien cu unt de shea şi ulei de argan.
Spre nemulţumirea mea,  înainte de  această testare, nu foloseam cremă de mâini  decât atunci când era absolut necesar  deoarece nu îmi placea ca mâinile să îmi transpire după fiecare utilizare.
Se pare că am găsit în sfârşit un produs care lasă pielea fină ca mătasea, pe care îl aplic cu drag de fiecare dată şi care îmi protejează mâinile eficient şi delicat, fără a fi necesară o cantitate mare de cremă, şi foarte important :LASĂ PIELEA SĂ RESPIRE!


Impresii după testarea cremei de mâini Cien:
*un produs uşor de aplicat;
*ambalaj avantajos(75 ml) şi design plăcut;
*calităţi deosebite şi parfum delicat;
*se absoarbe rapid şi protejează timp îndelungat;
*preţ foarte mic(în sfârşit un preţ care nu este extraterestru la un produs pe care şi-l poate permite orice femeie)
*nota...hâmmm...nu se poate alta decât 10 (dată de o persoană care a fost certată până de curând cu cremele de mâini)

Dacă v-am făcut curioase, vă invit să daţi o tură prin Lidl deoarece gama de produse Cien este ENORMĂ!

Abia aştept următoarea sesiune de cumpărături!
Pupici!


#buzzcien, #BUZZstore, #damiunpont si #ProtejamFrumusetea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu