miercuri, 6 iulie 2016

Summer wishlist for children - CNDirect

Mami, a venit vara!
Pur şi simplu cei mici adoră acest anotimp, în special pentru zilele cu soare, în care pot purta hăinuţe lejere şi se pot juca în voie.
De când a început în mod oficial vacanţa, băieţii mei nu vor să mai stea în casă.


Toate bune şi frumoase până la partea a doua a lucrurilor: oare câte schimburi de haine pot termina trei copii într-o singură zi?
Vă spun eu: multeee!

Este de vină praful, transpiraţia dar şi faptul că sunt extrem de năzdrăvani, aşa că mami se înarmează cu forţe noi.
CNDirect, unul dintre site-urile despre care v-am mai vorbit, şi de unde cumpăr haine pentru cei mici, vine în întâmpinarea părinţilor cu o mulţime de oferte pentru picii năzdrăvani.


Răsfoind site-ul am făcut o nouă listă de cumpărături, după cum urmează:

Acest set compus din pantaloni scurţi şi maieu îl găsiţi pe mai multe culori: portocaliu, roz, albastru, gri şi galben.
Este confecţionat din bumbac şi costă doar $ 2.88.

Cum băieţelul meu cel mare este pasionat de dinozauri, m-am gândit să îi cumpăr acest set compus din tricou şi pantaloni scurţi.
Sper că va fi o surpriză plăcută!


Un alt set interesant este următorul. Îmi plac mult pantalonii scurţi dar şi modelul de pe tricou.


Cum mi-am făcut o idee despre următoarele cumpărături, vă las acum pentru că băieţii mei vor, evident, afară la joacă!
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu