luni, 21 septembrie 2015

Cadouri pentru gravidute

Tocmai ce am aflat ca o buna prietena este insarcinata in 4 luni si sunt foarte bucuroasa pentru ea.
Izabela ,prietena mea din liceu, isi dorea de mult timp un copil,insa nu a reusit din pacate pana acum sa ramana insarcinata.
Dupa lungi tratamente minunea s-a produs si un bebe scump si dragalas va aparea in viata ei.

Ieri am vorbit cu ea si mi-a zis cu emotii in glas ca a asteptat sa treaca primul trimestru de sarcina pentru a ne da vestea cea mare,tocmai pentru a fi sigura ca totul merge perfect.
Bebe creste voios si deja viitoarei mamici i se vede burtica.
M-am gandit ca este momentul perfect pentru a-i face un cadou,asa ca am cautat sa ii cumpar ceva folositor pe toata durata sarcinii.
Am gasit acesti colanti frumosi ,creati special pentru gravidute,care asigura confort si lasa pielea sa respire.
Pentru ca ma duc in vizita la o persoana draga mie am mai rasfoit putin siteul si am gasit acesti colanti clasici,

Bas Bleu Catrine foarte frumos accesorizati si cu un croi care ofera libertate de miscare viitoarei mamici.

 


Abia astept sa vedem ce este bebe mic pentru ai aduce multe cadouri acestui copil mult dorit si iubit de toata lumea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu