duminică, 6 septembrie 2015

Back to school with Noriel

Pentru ca am un viitor scolar in familie,ne pregatim cu mari emotii pentru clasa 1.
Uniforma este la loc de cinste,pantofiorii i-am ales inca de saptamana trecuta,deci mai ramane sa alegem ghiozdanul si rechizitele.
Baietelul meu isi doreste un ghiozdan cu Lightning McQueen asa ca  am aruncat o privire pe Noriel ,care are o campanie foarte atractiva cu reduceri  de pana la 60% .
Pentru ca penarul trebuia sa fie in ton cu ghiozdalul,l-am gasit pe acesta.Recunosc,mi-a placut si mie.
Cat despre stilou,eram deja in stres tinand cont ca Deni al meu este fan infocat Cars.
Noroc cu Noriel,care m-a salvat si de aceasta data.
Spune-mi te rog ca si tu ti-ai lua ceaiul in acest termos!
Da,ai ghicit.. nazdravanul McQueen este prezent si aici :)

La capitolul rechizite,inca negociem pana cand doamna invatatoare ne va da listuta cu cele necesare.
Voi ce ati ales pentru anul scolar care bate la usa?



Noriel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu