miercuri, 30 septembrie 2015

O nunta ca in povesti

In dezmierdarile preafine
Mi-e dor de tine
Oare vei veni la mine?
Mi-e dor de tine
Chemare in vesminte fine
Mi-e dor de tine
Si parca-i rau, parca e bine
Mi-e dor de tine

Cu gandul la prima intalnire cu sotul meu mi-au aparut in minte aceste versuri.Poate pentru ca suntem invitati la casatoria unor buni prieteni la care am participat cu trup si suflet la organizarea nuntii lor...
Astfel ,timp de doua luni am sta cu Maria ore intregi sa cautam cele mai frumoase rochii pentru domnisoarele de onoare,rochita ei de mireasa,care iti taie rasuflarea cand o vezi si toate celelalte pentru ca ziua cea mai importanta din viata lor sa fie perfecta.
Mie mi-au placut in mod deosebit pantofii miresei ,pe care i-a comandat tocmai din Portugalia si care se potrivesc foarte bine cu rochita.Sa nu mai vorbim de costumul mirelui ,care este fara cusur..sincer cand ma uit in urma imi este mila de Andrei,mirele nostru, care a fost supus la cinci probe pana cand l-au ales pe cel perfect..design italian,intr-un cuvant  Bigotti..


Pentru ca evenimentul se desfasoara intr-un cadru deosebit,la un domeniu de langa Bucuresti care dispune de un restaurant spectaculos ne-am gandit ca cel mai frumos mod de a da stralucire si eleganta incintei este sa folosim aranjamente florale .
Pentru ca Maria iubeste trandafirii aceasta a optat pentru cei rosii pe care ii va avea si in buchetul de mireasa.
Deoarece nasa a vrut ca lumanarile de cununie sa fie pe placul mirilor si sa nu faca nota discordanta cu celelalte aranjamente, le-am ales impreuna.

Totul a decurs mai repede decat ne asteptam in privinta florilor.Cei drept am ales o  florarie online,care a avut grija ca totul sa fie perfect iar livrarea ireprosabila.
Am lucrat din greu pentru ca ca totul sa se desfasoare perfect pana la ultimul detaliu astfel ca nu ne mai ramane decat sa le uram mirilor  CASA DE PIATRA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu