luni, 28 septembrie 2015

Internetul mi-a schimbat viata

Cum este posibil sa nu poti trai fara internet?
Raspunsul este foarte simplu:INTERNETUL inseamna informatie.
Poate prea multa  si nu intotdeauna bine structurata,insa de tine  depinde internautule  sa gasesti ceea ce cauti.
Suntem intr-o lume aflata in continua miscare,unde a fi cel mai bun a devenit un tel.Sa nu uitam ca detinem resurse de care generatiile trecute  nu au beneficiat.
Internetula simplificat TOTUL..si cand spun totul vreau sa exemplific cateva domenii unde accesul populatiei la resursele respective a devenit mai rapid.
-sistemul bazelor de date simplifica accesul la date importante si bine structurate.
-cumparaturile online..ce ne-am face fara internet daca ar trebui sa rezervam imediat un bilet de avion?Spune-mi te rog ca nu ti s-a intamplat si tie sa  vezi un articol vestimentar intr-un magazin si pana sa te te duci tu sa il cumperi s-a vandut?Internetul iti vine in ajutor si are grija ca tu ca sa ai acces la atatea magazine online .
-divertisment..si inca cum..tu iti selectezi ce vrei sa vezi ,fara ca sa inghiti reclame in momentele cele mai importante..vai cat urasc reclamele ...
-socializare  "open worldwide" Traiasca  Skype ,Facebook ,Twitter  ,Pinterest s.a.m.d ...astfel am reusit sa ne facem prieteni ,sa cunoastem persoane interesante si sa stabilim legaturi care erau imposibile pana sa avem acces la internet.
Atat de multe moduri in care accesul la internet este indispensabil..
Aventura mea in mediul online a aparut in urma cu 8 ani,cand am instalat  acasa netul.
Desi la scoala abia asteptam sa iasa profesoara din clasa pentru a intra putin pe forumuri..timpul nu era de ajuns sa "rasfoiesc" in voie ..asa ca acasa a devenit cel mai placut loc,inca odata.
Am inceput pe hi5,forumuri, si site-uri straine.O sete nebuna de informatie,de a descoperi culturi si spatii noi m-a facut sa imi doresc sa am propriul blog..
Intradevar la inceput de drum ,fara hosting platit insa niciodata nu e tarziu sa am propriul domeniu.
Ca blogger trebuie sa te identifici prin originalitate,fara a cadea in derizoriu cu articole pe banda rulanta ,fara un continut satisfacator si vizibil.
 Pentru ca  vreau sa le ofer cititorilor mei articole interesante si  o prezentate a acestora intr-o maniera cat mai placuta, ma gandesc sa  incep un curs Seo. 


Zilele trecute m-am gandit cum ar arata lumea fara internet...probabil acesta este un cosmar care ma  bantuie :))
Cu siguranta pustie,anosta,limitata de spatiu si timp..o regresie din toate punctele de vedere.
Norocul meu  ca totul este doar o intrebare si atat . 
Conform ultimelor sondaje Romania ocupa locul 5  in topul tarilor cu cea mai rapida  viteza la internet.
Un viitor promitator ar fi sa ne vedem tara in fruntea listei  detronand  Hong Kongul si  Coreea de Sud...is a wish!
* Tu iti imaginezi viata fara internet?*






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu