miercuri, 16 septembrie 2015

Green Future-o saltea pentru fiecare

Buna dragilor,
Astazi vreau sa va vorbesc despre noua mea achizitie,si anume salteaua superortopedica Aloe Vera 360 de la Green Future 
Datorita problemelor medicale la coloana vertebrala,somnul devenise un chin.Desi am respectat cu strictete cele 8 ore de somn  recomandate de medici ,ma trezeam obosita si cu dureri de spate ,gat si umeri.
Ce genera aceste lucruri?
Dupa o vizita la ortoped mi s-a recomandat schimbarea saltelei,deoarece cea pe care o aveam nu era potrivita pentru mine.Am aflat ca cea  mai importantă caracteristică pe care trebuie să o aiba o saltea este sa sustina coloana vertebrala bine.
Salteaua ALOE VERA 360 este  ortopedica și anatomica,ofera o poziție corecta a coloanei în timpul somnului și relaxeaza mușchii.Este conceputa cu un sistem de aerisire 360 grade pentru mentinerea unui mediu uscat in timpul somnului care împiedica formarea de antiacarieni si microbi.
Am eliminat cu aceasta ocazie  si problema acarienilor,care pot provoca alergii si chiar astm.
Cu aceasta ocazie mi-am indreptat privirea si asupra gamei de saltele din latex ,unde am gasit salteaua Nature KIDS  creata special pentru copii.


Aceasta saltea este ideala pentru copii deoarece  indeplineste  cele trei roluri esentiale pe care orice saltea de calitate superioara ar trebui sa  le aiba.   

  • Ortopedic
  • Acest rol ofera coloanei pozitia corecta oferind un somn de calitate si relaxant;
  • Funcția anatomica
  • Asigura relaxarea muschilor si o circulatie sangvuina sanatoasa;
  • Ergonomic
  • Rol menit să asigure un confort sporit în timpul somnului.    







Cu o experienta de mai bine de 10 ani in fabricarea produselor premium destinate somnului ,Green Future se adreseaza celor mai pretentiosi clienti atat din tara cat si din strainatate.
Veti gasi pe site o linie completa de produse:saltele, perne, pilote, protectii saltea si lenjerii de o calitate exceptionala.
Certificatul  Oeko Tex- Confidence in Textiles,ne asigura ca  toate materialele sunt verificate si respecta standarde internationale de calitate in ce priveste substantele daunatoare care ar putea fi folosite la productia produselor Green Future.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu