sâmbătă, 15 august 2015

SUMMER BLACK WEEK la lenjerii de pat Outlet!

La multi ani Marie!
Astazi o persoana importanta din viata mea ,o Marie care mi-a ghidat primii pasi ai vietii,isi serbeaza ziua numelui.
Draga buni iti doresc sa fii fericita,sanatoasa si sa ne bucuri cu prezenta ta multi ani de acum incolo!
Si pentru ca nu ma pot duce la buni a mea fara un cadou,am ales pentru ea o lenjerie de pat superba!Imprimeu 3D,cu trandafiri,florile preferate ale bunicii .Spre bucuria mea a inceput summer black week(13-20 august) pe lenjerii de pat outlet ,astfel ca am beneficiat de o promotie foarte buna 1+1 gratis ,la doar 129 ron.Super ,nu-i asa?
Pentru ca mai am o Marie draga mie,am profitat de promotie si am ales pentru ea o lenjerie de pat perfecta pentru ai aduce aminte de vacanta pe care tocmai si-a petrecut-o la Paris.
Abia astept sa plasez urmatoarea comanda!Sunt multumita de calitatea lenjeriilor,promptitudinea livrarii si atitudinea fata de client...un pare plus pentru Lenjerii de pat Outlet!

In plus,prin plasarea acestei comenzi am posibilitatea sa castig o excursie la Paris ,ce cuprinde cazare pentru  3 nopti si transport inclus. Profitati si voi de Summer Black Week pentru a da un aer boem dormitorului vostru!
Am preluat leapsa de la Maria Luisa Matei , aveti aici blogul ei http://marialuisa.ro/summer-black-week-lenjerii-de-pat-outlet/ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu