luni, 17 august 2015

xjocuri.com-portal online cu jocuri pentru copii

Buna dragilor,
Dupa cum stiti sunt mamica de baietei..iar baieteii sunt foarte nazdravani.
Astazi de exemplu Deni,piciul meu cel mare,mi-a prins calculatorul si imediat a cautat JOCURI ONLINE .
Desi parerile sunt impartite consider ca anumite jocuri il ajuta pe copil sa isi sporeasca atentia si sa isi dezvolte imaginatia,daca acestea se incadreaza in categoria de  varsta a copilului.
Un parinte responsabil are grija sa creeze un echilibru in viata  micutului ,si sa accepte ca accesul la internet ,in mod responsabil il ajuta pe micut sa se dezvolte.
Pentru a evita ca baietelul meu sa acceseze site-uri nepotrivite astazi am avut grija sa caut pentru el un portal online  unde  se poate juca in siguranta, si astfel am descoperit xjocuri.com .
Imediat ce am accesat categoria jocurilor "la ferma'"cel mic a fost foarte incantat deoarece se potriveste cu firea sa  responsabila  si organizata,  astfel ca "Ranch Rush" este favoritul lui .
Pe cel mai nou portal online am descoperit si jocul preferat al copilariei mele:Mario.Imi amintesc si acum cu placere cand abia asteptam sa terminam  ora de informatica pentru a juca Mario Game.Apoi totul a devenit mai distractiv cand Luigi,prietenul lui Mario a aparut .AVENTURA CU MARIO SI LUIGI este un joc foarte dragut,recomandat de acest site de la varsta de trei ani. Puteti profita pentru a juca acest joc impreuna cu copilul dvs.
Parintii de fetite gasesc pe xjocuri.com o multime de jocuri cu "Alba ca zapada", Bibi si Tina" sau cu frumoasa "Barbie".
Jucati-va responsabil :) !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu