luni, 27 octombrie 2014

Cadouri pentru barbati

Buna dragilor,
Zilele trecute va spuneam  aici ca am terminat  curatenia de toamna si am ajuns sa renovez toata casa.Astazi am facut ultimele finisari,am aranjat cam tot ce era de aranjat si ce credeti? Am gasit intr-o cutie  niste sticle de vin pe care le-am primit cadou cu diferite ocazii.
Acum sa nu va ganditi la 100 de sticle cu licoarea lui Bachus,dar tot sunt vreo 14,ca una tocmai am inchinat-o in cinstea muncii noastre ,de vreo luna ,in care am avut casa in haos total ca nu mai stiam nici unde imi sunt copiii :) printre mormanele de materiale de constructii ,haine si altele.
Ok imi zic,dupa ce am cheltuit ultimii banuti pe obiecte decorative pentru living acum au aparut aceste sticlute ..doar nu era sa le las itr-o cutie de carton uitate intr-un colt.
In plus sotul  isi dorea de mult un bar asa  ca pentru barbati (acum sa nu va ganditi ca ii plac bauturile,dar cred ca asta este o chestie cum  sunt la noi femeile perechile de incaltaminte..cat mai multe chiar daca nu ajungem sa le purtam pe toate niciodata).
Stiam locul potrivit de unde sa ii aleg un suport pentru vinuri care va fi admirat de catre toti prieteni.
Pe www.cadouridetop.ro  deoarece de aici i-am luat un mouse tare interesant...ca doar nu ne permitem noi Mercedes,dar macar un mouse care sa arate ca unul   da :)

Nu-i asa ca nu se observa diferenta decat la buzunar ?
Am gasit acest suport care mi se pare toarte frumos,cu detalii atent finisate si o forma care ii permite sa se integreze perfect in livingul nostru.
La un pret mai mult decat ok abia astept sa il comand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu