sâmbătă, 25 octombrie 2014

Adopta un catel

Nu pot spune ca rezist acestor pufosenii adorabile cu suflet cald si iubitoare,dar am considerat ca un animal implica multe .Nu tii un catel daca nu te ocupi de el..este o barbarie sa il cumperi si apoi sa il neglijezi.Insa puiul meu cel mare isi doreste cu ardoare un catel,si astfel dupa o lunga discutie in care i-am explicat ca un animal in casa implica curatenie,mers la plimbare,baita,mers la veterinar si multa dragoste ,am inceput cautarea lui.
Astfel ca am descoperit pe site-ul Adoptii Caini un numar foarte de mare de suflete care isi cauta stapan.Va marturisesc ca de 2 zile vizualizez fotografii cu catelusi si nu ne putem decide pe care sa il alegem....Dupa baiatul meu i-am lua pe toate acasa  :)  !
L-am gasit pe Kuki(foto stanga) ,un catelus de talie mica si tare frumusel ,insa nu am putut sa nu remarcam si acesti puisori atat de dragalasi...pe care oare sa il alegi ,cand toti sunt ca niste bulgarasi ,jucausi si plini de dragoste?
Acum suntem in mare dilema si negocieri la sange  deoarece baiatul meu il vrea si pe Kuki si cel putin un catel din cei sapte..oare ne deschidem "gradinita de catei" ?
Sunt sigura ca pana la urma ne vom gasi catelul nostru si ma bucur ca astfel dam o sansa unui suflet care este atat de iubitor si sensibil.
Voi aveti animale de companie?Cum v-ati decis pe care sa il luati?
                                                                                                                                                         


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu