vineri, 29 iulie 2016

OOTD - rochie cu imprimeu floral Shein.com

Salutare,
O nouă zi, o nouă rundă de ridicat colete!
Cam aşa am început eu această zi superbă de vineri şi împreună cu picii mei am mers(cu mari emoţii din partea mea), la poştă.
Emoţiile erau bineînteles date de faptul că NICIODATĂ nu voi putea ţine linistiţi trei băieţi pe un hol, aşteptând în spatele unei cozi de zece persoane...dar azi chiar a funcţionat.
Un pic de "Schnufel bunny", cântece pentru copii şi  o sută de întrebari despre cosmos...şi am scăpat rapid.
Norocul meu că doamnele de la poştă ne-au învăţat deja!
Am ridicat două colete despre care vă voi vorbi astăzi , aşa că să începem!

Am descoperit un nou site de cumpărături online, şi anume Shein.com, unde veţi găsi rochiţe superbe, bijuterii accesibile ca preţ, încălţăminte, dar şi o mulţime de alte articole vestimentare şi accesorii!

Prima mea comandă este o rochiţă pe care am văzut-o la o prietenă şi mi-a plăcut foarte mult, de aceea am adăugat-o imediat în coş.






Eu am ales modelul pe negru, însă o găsiţi pe site şi pe roşu.
Mânecile sunt din chiffon şi se închide pe spate cu fermoar. Imprimeul este de calitate şi se continuă de la tivul rochiei pe mâneci până aproape de talie. Materialul se întinde puţin însă este indicat să vă măsuraţi cu atenţie înainte de a plasa comanda,  pentru a fi sigure că rochiţa vă vine perfect.
Eu am ales mărimea M şi se pare că este în regulă!




Rochia are nu mai puţin de 149 de recenzii pe site, unde veţi găsi şi fotografii de la cumpărători.
Preţul este unul acceptabil, ţinând cont  că în Romania o veţi găsi în magazine la un suprapreţ.




Dacă v-a plăcut alegerea mea, vă invit pe site unde vă aşteptă reduceri de până la 45% la o mulţime de produse!
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu