sâmbătă, 29 august 2015

Vreau astronauti in camera mea!


"Sunt baiat  mare!" mi-a zis nazdravanul meu cel mare la micul dejun.
De ce mai am pe peretii camerei  pe Mickey Mouse,cand eu sunt baiat de scoala?Chiar nu pot sa am si eu planete,sau super eroi care salveaza lumea?
Si astfel a inceput dimineata mea...realizand parca dintr-o data ca Deni,baiatul meu cel mare A CRESCUT dintr-odata!Din toamna mergem in clasa 1.Am lasat ghiozdanelul de gradi,cartile de colorat si ne pregatim de marea aventura a vietii.Dovada ca lucrurile s-au schimbat, baiatul meu are pareri pertinente ,pe care si le sustine cu argumente de fiecare data.
Astazi s-a hotarat:vrea o camera noua de BAIETEL MARE!
Bine...am murmurat eu ,parca cu nostalgie ca puiul mamei incepe sa isi ia zborul.
Deja aveam in plan sa schimbam biroul din camera lui si sa zugravim ,dar nu ne-am gandit niciodata ca el vrea sa renunte la stickerele lui cu Mickey...imi amintesc cu drag cum avea 3 anisori si isi dorea atat de mult sa doarma alaturi de personajul lui preferat din desene.Astfel am ajuns sa il avem pe Mickey peste tot..,jucarii,lenjerii de pat ,chiar si rechizitele de gradinita trebuiau sa il aiba pe nazdravanul soricel pe ele.
Acum lucrurile s-au schimbat.A fost foarte incantat cand l-am invatat sa citeasca si astfel a  descoperit cartile inca de mic copil.
Adora sa invete despre planete ,astronauti si extraterestri .Stie deja cum au luat nastere galaxiile si isi doreste de ceva timp o catelusa pe care sa o cheme Laika,ca pe primul animal care a calatorit in spatiul cosmic. .
De fapt negociem de ceva timp pentru a o lua pe Laika :)
Lasand la o parte dorinta mea de al tine la pieptul meu tot timpul ,trebuie sa admit ca  educatia primita in cei 7 ani de acasa, l-a ajutat sa isi dezvolte o personalitate puternica si o imaginatie debordanta.
Analizand caracterul  lui mi-am dorit sa ii creez o camera care sa ii ofere acel spatiu unde se va simti relaxat dupa orele de curs,unde temele vor fi facute pentru ca isi doreste sa invete si nu din obligatie.Am citit deja ca e bine sa aduci in camera unde vei locui sau vei desfasura activitati ,elemente care te fac sa te simti confortabil ,care iti incarca bateriile .
Astfel am ales pentru camera puiul meu acest Kit Decor Space Adventure care este compus din 69 de stickere foarte frumoase,cu planete,navete spatiale si astronauti.Voi imbina cu aceasta ocazie dorinta lui de a cunoaste tot ce se poate despre spatiul cosmic cu bucuria  de a-mi vedea baiatul cum creste  si invata lucruri noi.
Abia astept sa termin cu zugravitul  pentru a participa impreuna cu nazdravanul meu  la decorarea camerei sale!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu