marți, 18 august 2015

PUBLICARE ANUNT DECESE ROMANIA LIBERA

Viata ne pune pe toti in situatii mai mult sau mai putin dureroase.Din pacate pierderea unei persoane dragi lasa in inima noastra un gol care niciodata nu va mai fi umplut.Rasul acelei fiinte care a plecat dintre noi,vorbele pline de intelepcine si momentele petrecute impreuna se duc acum.
Va spun aceste lucruri pentru ca recent am pierdut o persoana care a insemnat enorm pentru mine.Este vorba de strabunica mea...o fiinta cum putin mi-a fost dat sa vad pe acest pamant.Imi amintesc cu drag si acum cum ne astepta la sfarsit de saptamana cu mancare calda si delicioasa prajitura cu branza si stafide.Vorbele ei calde m-au ajutat in momente grele ,iar invataturile despre viata ale strabunicii au avut impact asupra celor mai grele decizii din viata mea.
Pentru ca mi-am dorit ca si ceilalti prieteni si rude sa afle de tragica veste  si sa fie prezenti la inmormantare am decis sa public vestea intr-un ziar national.


M-am informat  despre toti pasii  care trebuiesc urmati pentru publicarea unui anunt Romania libera 
1.Alegeti rubrica in care vreti sa publicati anuntul,in cazul meu este vorba de anunt deces in Romania Libera .
2.Introduceti textul anuntului.Aveti posibilitate de a selecta una sau mai multe optiuni de publicare:
  Litera normala
  Litera distincta
  Majuscule
3.Introduceti numarul de aparitii in cazul in care doriti ca acestea sa fie consecutive sau selectati datele dorite de pe calendar daca doriti ca aparitiile sa fie aleatorii.
4. Apasati butonul CALCULATI PRETUL, iar sistemul va genera  automat costul anuntului dvs.
5.Introduceti datelor dvs si finalizarea comenzii printr-un simplu click pe butonul FINALIZARE ANUNT .
6.Sistemul va emite automat factura dvs cu ajutorul careia veti putea face plata pentru anuntul postat.
* Plata anuntului in ziarul Romania Libera se poate face prin:
 *banca: la orice ghiseu al Unicredit Bank sau prin online banking din orice cont (RO87 BACX 0000 0007 2917 2001, Unicredit Tiriac Bank);
prin SMS – in cadrul pasului 3 al formularului de comanda gasiti optiunea „PLATA PRIN SMS” (pentru sume mai mici de 100 RON);
prin card bancar  – in formularul de comanda dupa ce ati introdus datele personale alegeti optiunea „PLATA CU CARDUL”;
 *prin posta – pe numele Visan Eduard-Ovidiu, Oficiul Postal 1 -Craiova cu mentiunea POST RESTANT sau in contul RO87 BACX 0000 0007 2917 2001 pentru SC Metropolitan Maxpress Adv SRL;
*prin trezorerie – plata se efectueaza in contul RO44 TREZ 5075 069 XXX 003 967, Trezoreria Statului sau prin Curier
7.. Pentru ca anuntul sa fie publicat in ziar nu uitati sa trimiteti confirmarea de plata pe adresa de email: office@anunt-romania-libera.ro.
Confirmarea platii se face prin trimiterea Ordinului de plata scanat la adresa de email office@anunt-romania-libera.ro.
Anuntul dvs va aparea in urmatoarea editie libera a ziarului ales. In maxim o ora de la confirmarea platii veti primi un email din partea unui operator Metropolitan in care veti fi anuntat cand va aparea anuntul.
Sper ca aceste informatii va sunt de folos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu