luni, 27 iulie 2015

Vacanta in dormitorul meu

Buna dragile mele,
Astazi  am chef sa stau in casa,sa ma redescopar,sa simt din nou cum e sa te trezesti tarziu,fara griji ca plange copilul,ca trebuie sa mergi la serviciu sau ca ai intarziat la nu stiu ce intalnire.
Astazi ma las purtata de mirosul proaspat de flori ,ce se simte suav din materialul lenjeriei mele de pat.Vreau sa simt ce inseamna sa te lasi purtata de simturi,sa inchid ochii si sa imi imaginez ca zbor acolo departe..printre nori ,si ma trezesc altundeva.In acel loc unde totul este perfect,impecabil de curat,de unde denota bunul gust si calitatea.
Ati ghicit!Sa facem un exercitiu de imaginatie si sa ne gandim la spatiul nostru ,cat este el de important pentru noi, si de aceea trebuie ca totul sa fie in armonie perfecta,sa ne relaxeze,sa ne dea forte noi si pofta de viata.
Eu am ales dormitorul meu ,pentru ca e locul unde imi incarc bateriile,unde ma retrag dupa o zi grea sa citesc o carte buna,unde am intimitate si pot sa dorm cum vreau in patul meu.De aceea atingerea care ne imbraca corpul noapte de noapte trebuie sa fie fina,usoara ,ca un fulg care ne acopera sub el.
LENJERIA patului ,caci desprea ea vorbim, reprezinta unul din elementele principale ale  dormitorului nostru,de aceea trebuie sa indeplineasca cateva criterii esentiale,pentru a ne asigura un somn odihnitor.Astfel fiind spus, niciodata nu trebuie sa alegem o lenjerie dintr-un material sintetic,sau de prosta calitate,sa fie placuta la atingere,sa fie croita impecabil,sa aiba dimensiunea corecta pentru patul nostru ,si bineinteles,sa fie frumoasa din punct de vedere estetic.
Si astfel in visul meu am ales sa caut culori calde,care ma relaxeaza.
Si pentru ca nu exista femeie care sa nu iubeasca rozul,ador aceasta lenjerie superba!
Imi doresc deseori sa  ma bucur de iarba de un verde crud dimineata,cand soarele abia s-a ivit,iar pasarelele se intrec in triluri.Acum este posibil sa ma bucur de acest lucru la mine in dormitor.
Cu siguranta ati fost in vacanta ,si dupa drumul de multe ori obositor,tot ce v-ati dorit a fost un pat bun in care sa va odihniti.Nu-i asa ca primul lucru pe care l-ati observat in camera de hotel a fost faptul ca lenjeriile de pat de acolo sunt IMPECABILE din toate punctele de vedere?
Dupa ce ati avut rabdare sa cititi pana aici,lasandu-va purtati de imaginatie,vreau sa va impartasesc secretul meu :) . Patul vostru,al copiilor, al cui doriti voi  sa fie PERFECT,are de acum un  loc de unde poate sa se imbrace cu cele mai fine si  frumoase tesaturi .CUMPARAMISIM.ro va asteapta cu cele mai frumoase lenjerii de pat,pentru ca visul fiecaruia sa devina realitate!
ENJOY YOUR BEDROOM!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu