joi, 15 octombrie 2015

Cadoul vine de la Karin Gifts

It's Christmas time!
-Da...să nu îmi ziceţi că am înnebunit,dar cum zilele trecute fulgii de nea le-a dat de furcă locuitorilor din nordul ţării,gândul meu a zburat deja către sărbătorile de iarnă.
Cum băieţii mei aşteptau nerăbdători ca zăpada să apară şi prin zona noastră,mare le-a fost dezamăgirea să vadă că domnu' Busu de la meteo a anunţat temperaturi ridicate pentru  toată luna octombrie.
Şi totusi mai avem o speranţă...
-Mami ce ar fi să cumpăram cadourile de Craciun de acum?Îmi zice cu nerăbdare în glas, băieţelul meu cel mare.
Cu siguranţă această propunere pare tentantă,mai ales că aş evita coada interminabilă din magazine din ajunul sărbătorilor.
Pentru ca îmi va lua destul timp  să găsesc cadoul perfect pentru fiecare persoană căreia îi  voi trimite o mică atenţie cu ocazia sărbătorilor de iarnă,am dat curs ideii fiului meu.
Şi aşa am început goana după cadouri!

-Oare ce i-ar plăcea bunicii să primească?Mă întreabă micuţul meu.
-Cu siguranţă turta dulce este printre favoritele sale ..să nu uităm ca de fiecare când mergem în vizită buna' ne primeşte cu un platou plin cu cea mai gustoasă turtă cu scorţişoară.
Atunci ne-am gândit că este momentul să o scutim de frământat pe bunicuţa noastră dragă,şi să îi facem cadou unul dintre cosuri cadou Craciun de la Karin Gifts.
Am ales Coşul cadou Classic Christmas deoarece reprezintă foarte bine gusturile bunicii noastre.Pe langă turta dulce  de Nurnberg,acesta mai conţine panettone, biscuiţi delicioşi, praline fine şi ciocolată cu ghimbir, toate acompaniate de un Chardonnay produs din viile din Sebes Alba,locul de baştină al familiei noastre.
De asemenea cadoul conţine şi un pachet de  Cafea Papa Jacques care cucereste şi cele mai fine papile gustative,iar sticluţa de oţet roz cu ierburi de Provence este ideală pentru a asezona preparatele pentru masa de Craciun.


-Să nu îl uităm pe moşu' nostru ,zice cu nerabdare Prâslea,cel  mai mic dintre copiii mei.Nu,nu este vorba de Moş Crăciun,ci de bunicul nostru ,care le spune micuţilor povesti în fiecare seară.Pentru el m-am gândit că  un vin deosebit ar fi cadoul ideal,mai ales că în tinereţe a fost somelier.Am ales Coşul cadou Snow  compus dintr-un sortiment de vin B&G Cuvee Speciale Rouge cu note bogate de fructe de pădure,moale şi bine echilibrat pe cerul  gurii ,perfect pentru a fi servit cu o specialitate de brânză franţuzească.Snow este un cadou deosebit cu praline,vin, panettone,turtă dulce perfect pentru bărbaţii puternici dar şi pentru femeile cu gusturi desăvârşite.





Dacă pentru bunici am reuşit  să aleg cu succes cadourile potrivite ,pentru soţ  va fi o provocare.
Fin cunoscător de ceaiuri şi iubitor înrăit al ciocolatei belgiene ,acesta va fi greu de surprins ţinând cont de experienta lui cu aceste fineţuri.
Şi de această dată mă ajută cosuri KarinGifts .Siteul îmi oferă posibilitatea creării unui coş personalizat,cu produsele dorite de mine.Astfel că am ales ca rol principal al acestui cadou, ceaiul Basilur Tea House Festival Collection.Cu o aromă inconfundabilă de lapte şi  piersici, acest ceai cu tradiţii încă din 1706 vine frumos ambalat într-o cutie metalică cu note ce se încadrează perfect în anotimpul cadourilor.
Alături de pralinele The Belgian Heart,vinul spumant Mateus Rose  şi  fursecurile Daneze Jacobsens Orchids am realizat un cadou deosebit pentru sotul meu.

                                                     
Cu ajutorul Karin Gifts voi crea cele mai frumoase cadouri pentru persoanele importante din viata mea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu