vineri, 10 iunie 2016

OOTD - costumaşe copii CNDirect.com

Ce mai fac mămicile mele preferate?
Datorită acestui blog am reuşit să cunosc o mulţime de mame tinere, cu care îmi face plăcere să vorbesc de fiecare dată când avem ocazia.
Astfel am găsit cele mai interesante site-uri de cumpărături, unde articolele pentru micuţi au preţuri rezonabile şi sunt de calitate.

Pentru că azi am avut parte de o surpriză plăcută (comanda de pe site-ul CNDirect.com a sosit la timp pentru excursia şcolarului  meu), am reuşit să fac şi câteva fotografii, cu produsele cumpărate.
De această dată am luat două costumaşe, unul pentru băieţelul meu cel mare, şi cel de-al doilea, pentru cel mijlociu.


   

Acesta a costat doar $ 5.59, este compus din două piese, pantaloni scurţi şi tricou cu glugă.
Este realizat din bumbac şi se potriveste perfect copilului.



Cum piciul meu mijlociu nu a vrut sub nici o formă să se despartă de ghiozdănelul lui de grădi, am făcut fotografii cu el.
Am ales pentru el un costum cu pantaloni şi tricou "england style" la preţul de $ 6.89.


 



Pentru că site-ul a suferit recent o schimbare majoră de imagine, şi noi produse au apărut pe stoc, am găsit în multitudinea de oferte încă două costumaşe foarte drăguţe.
1.Beige New Cute Kids Boys Three Pieces Clothing O-Neck Short Sleeve T-shirt and V Neck Vest Tank Top with Pants Set

Sper că v-au plăcut alegerile mele, şi vă invit să vizitaţi site-ul  deoarece  veţi găsi produse pentru băieţi, fetiţe, bebeluşi, mămici şi tătici, pentru toate gusturile şi multe dintre ele la preţuri reduse.
Pupici!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu