duminică, 1 mai 2016

Review rochie Romwe.com

Hristos a Înviat!
Deşi am fost dezamăgită când am văzut prognoza meteo de Paşte, m-am bucurat că de această data meteorologii s-au înselat şi am avut parte de o zi cu soare, perfectă pentru a petrece această zi specială cu  familia şi  prietenii noştri dragi.
Am profitat de ocazie şi am purtat ultima rochie achiziţionată de pe site-ul Romwe.com .

Preţul acesteia este redus considerabil şi comanda a sosit destul de rapid, la poşta din cartier.
Materialul este exact ca pe site, imprimeul este foarte frumos, mărimile corespund tabelului şi designul îmi place mult.

Este prima rochie cu o lungime de doar 84 cm din garderobă însă mi-am făcut curaj şi am îmbrăcat-o :) .





Nu uitaţi să vă măsuraţi cu exactitate înainte de a plasa comanda:)


Fotografiile sunt făcute de o prietenă care s-a îndrăgostit de această rochiţă şi abia aşteaptă să o cumpere!
Nu uitaţi că este disponibilă pe mai multe modele.

Sper că v-a plăcut alegerea mea şi vă invit să accesaţi site-ul pentru a viziona cele mai noi modele de rochiţe, bluze, pantaloni, lenjerie şi multe articole vestimentare disponibile la preţuri foarte accesibile!
Pupici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu