joi, 28 ianuarie 2016

Bluze frumoase de purtat primăvara

Temperaturile de afară mă duc cu gândul la primăvară şi la hainele subţiri  care îmi dau libertate de mişcare , sătulă fiind de pulovere şi fulare.
Îmi e dor de bluzele lejere şi jeansi skinny, asortaţi cu balerini sau tenişi.Cu gândul la plimbările prin parc şi la soarele cald care trezeşte natura la viaţă, am căutat pe internet ceva hăinuţe, pentru ca anotimpul meu preferat să nu mă prindă nepregătită.

Îmi place mult bluza Noah datorită faptului că poate fi purtată la o ţinută casual şi este confecţionată din vâscoză de înaltă calitate cu adaos de fibre elastice.
Mi-a atras atenţia de asemenea şi această  bluză disponibilă pe două măsuri M şi S, iar combinaţia dintre imprimeul panteră de culoare neagră şi  roşul romburilor este interesantă.Te scoate din anonimat.
Pentru că  frumosul anotimp al florilor se apropie cu paşi repezi, delicata bluză de damă Ramona este  o alegere potrivită   datorită imprimeului  foarte drăguţ.Pentru a beneficia de o reducere de 51% la achiziţionarea acesteia trebuie să vă înregistraţi pe site-ul e-lenjerie.com
Dacă v-au plăcut alegerile mele vă invit la shopping!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu