vineri, 11 martie 2016

Diego, aliatul meu în amenajarea locuinţei


Toată casa miroase a scorţişoară. Se pare ca reţeta Mariei de biscuiţi va fi o reuşită!
Am aranjat ultimele decoraţiuni, covoraşul de la intrare urează un călduros "Bine aţi venit", florile de primăvară sunt în vazele noi, iar caţeluşul nostru aşteaptă liniştit pe canapea venirea musafirilor.
Va fi o petrecere pe cinste!
Nici nu are cum să nu fie aşa mai ales că după atâta muncă aveam nevoie de un moment de relaxare.
Întotdeauna când încep un proiect important dedic acestuia toata energia şi creativitatea.
De această dată a fost rândul locuinţei noastre să treacă printr-o schimbare majoră. Cum ultimele trei săptămâni am lucrat la foc continuu, astăzi pot sa ma bucur de roadele reuşitei.

Diego a fost aliatul meu în tot acest timp şi mă declar pe deplin mulţumiţă de calitatea produselor achiziţionate dar şi de preţul foarte avantajos al acestora.
De multa vreme îmi doream această schimbare însă preţurile piperate m-au descurajat şi am amânat acest proiect până acum când i-am descoperit  pe cei mai buni din domeniu.

Atunci când îţi doreşti să schimbi ceva în spaţiul unde îţi petreci cel mai mult timp realizezi că acel ceva poate fi vorba de absolut tot, că nimic nu îţi mai place şi simţi cum energia ţi se risipeste uitându-te în gol la tabloul pictat de bunica, acum mai bine de 50 de ani, sau la canapeaua înflorată cu urme de uzură.
Cu siguranţă designul de interior însemna altceva în acele vremuri însă acum,  stilul modern, fluid, care să îţi dea senzaţia de libertate, este cel mai indicat pentru ca locuinţa să devină o oază  de relaxare şi nu doar un loc insipid în care te duci la culcare.

Am renunţat definitv la "artificii" şi după o zi întreagă în care am scotocit fiecare locuşor, toate au ajuns la ghena de gunoi. Am făcut zeci de proiecte şi după lungi negocieri cu soţul şi cei trei băieţi ai mei  foarte încăpăţânaţi,  am reuşit să ajungem la un acord.
Băieţii vor covor cu străduţe pentru a se putea juca în voie cu maşinuţele.Şi să nu uit de tapetul, tot cu maşinute, evident!
Trebuie să le fac pe plac altfel nu voi mai avea liniste...şi stiu ce zic!
Experienţa din ultimii ani, m-a învăţat să nu îmi fac griji în privinţa paletei de culori  din camera copiilor, pentru că au ei grijă sa creeze adevărate curcubee cu multitudinea de jucării, de aceea trebuie să temperez acest lucru, iar cea mai bună soluţie a fost o cameră complet albă în care mi-am permis să adaug un tapet care se integrează foarte frumos în spaţiu.
  Totul a ieşit de minune!
Dormitorul matrimonial a fost o altă poveste cu final fericit, însă cu intrigi şi răsturnări de situaţie (pardon, de decoratiuni), la tot pasul.

Oare cum să integrezi în aceeaşi cameră pasiunea nebună a soţului pentru culorile ţipătoare (cică îi dau energie) şi calmul de care are nevoie o mamă a trei copii, care vede dormitorul ca pe  o excapadă din războiul  "monstruleţilor" inamici, care zilnic au grijă ca mămica lor  să facă "legopunctură"?
Salvarea mea în această "situaţiune" a fost  raionul de mochete cu model de la Diego care i-au permis soţului să îşi facă de cap.
De această dată i-am dat voie  să îşi aleagă ce mochetă vrea el. Să reprezinte  vulcanul Krakatau în plină erupţie sau ce doreşte, numai să  mă lase pe mine să dau eu culoare pereţilor şi să aleg  mobilierul.
Am scăpat destul de ieftin din această afacere ţinând cont că pentru prima dată am avut una bucată soţ destul de temperat în alegeri.
Cred ca de la eclipsa de soare  de zilele trecute i se trage, şi totuşi nu pot să neg simţul artistic al acestuia!


Poate vă întrebaţi de ce am hotărât(de comun acord pentru prima oară) să punem mochetă în dormitor.
În primul rând pentru senzaţia de confort de la nivelul picioarelor, când păşeşti pe aceeaşi suprafaţă pufoasă şi delicată.
Îmi place că nu am diferenţe de nivel şi de texturi, iar  economista din mine este foarte bucuroasă pentru faptul că magazinul Diego oferă surfilare la un preţ promoţional, de numai 3,99 lei/ml.

Cu puţin efort am terminat şi dormitorul aşa că a venit rândul livingului, punctul zero de întâlnire al celor cinci membri ai familiei, plus un căţel care sper să se acomodeze cu năzdrăvanii noştri.

Mi-am dorit întotdeauna o bibliotecă încăpătoare în care să îmi aşez la loc de cinste colecţia de cărţi, care îmi este foarte dragă. În acelaşi timp vreau să scap de senzaţia de austeritate pe care ţi-o dă mobila masivă, de culoare închisă şi cu decoraţiuni voluminoase.
Locuinţa este o prelungire a noastră de aceea este foarte important ca spaţiul ce ne înconjoară să integreze în mod natural o parte a personalităţii fiecăruia.
 Parchetul este alegerea ideală pentru living aşa că nu am făcut rabat de la calitate şi am ales parchet laminat de uz casnic cu trafic intens Woodstep.
Credeţi-mă că am fost vrăjită de multitudinea de oferte.De la alb imaculat, până la nuanţe calde cum ar fi Hikory California sau parchetul de wenghe din gama Woodstep Dynamic.
Alegerea finală a fost frumuseţea din  poza de mai jos ce face parte din gama  Woodstep Luxury.
Am adus un strop de culoare cu ajutorul covorului Flower Green, care este superb!Atmosfera a devenit una veselă şi încăperea a căpătat un aer tineresc şi energic.

Bucătăria a avut parte de o modificare majoră  anul trecut aşa că de aceasta dată nu cumpărat decât perdele  şi feţe de masă, pentru că micile schimbări dau întotdeauna  o stare de bine!
În plus, Diego oferă GRATUIT tivire la perdele şi draperii!


Rar mi s-a întâmplat după atâtea săptămâni de muncă asiduă să fiu fresh şi oricând pregătită pentru o nouă provocare, însă alături de echipa profesionistă a magazinului Diego  am reuşit să fac cele mai bune alegeri pentru confortul propriei  locuinţe!

Şi acum dragilor,v-am lăsat...soneria a îceput să sune!
Să înceapă petrecerea!


Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu